pondelok 9. marca 2015

Minor changes

Určite ste sa zamysleli prečo názov v tomto príspevku je taký aký je. Budú sa odohrávať totiž menšie zmeny na mojom blogu. Nemusíte sa báť, nejde o nič vážne. Príspevky doteraz vychádzali v každú nedeľu, ale kedže nikto nie je dokonalý, nie vždy mi to vyjde.
Takže, po prvé sa chcem opäť ospravedlniť, že dva týždne nebol príspevok. A moje vysvetlenie znie takto: 1. Marca nebol lebo som v tú sobotu odcestovala do zahraničia kde som nemala k dispozícií materiál na spracovanie témy, ktorý som potrebovala.(takže tú tému zatiaľ odkladám na neskôr, ale o to bude lepšia:))  8. Marca (čiže včera) mal byť tiež príspevok, ale nakoľko som zase po dvoch týždňoch v piatok ochorela (ako som písala na asku), moje tempo je pomalšie ako normálne. (to znamená, že normálne v jeden deň alebo dva nafotím a v ďalší deň spracujem na blog. No teraz len to čo by som za jeden deň nafotila fotím 3 dni. Blbé.) Zajtra už pravdepodobne by som mala ísť do školy, takže sa postupne budem zase dostávať do normálneho denného tempa.
Týmto čo píšem chcem povedať, že ak nevyjde príspevok v nejaký týždeň tak to neznamená, že sa mi nechce alebo na to kašlem. Proste to časovo nevyjde. Verte, že mi to nie je jedno. Keď to nevyjde tak ma to strašne mrzí, ale s tým že to časovo nevyšlo som asi nič nemohla urobiť.(lebo keby som mohla tak to určite urobím, aby to vyšlo) Mám totiž aj iné veci, ktoré sú moje povinnosti a bohužiaľsú prednejšie, kedže môj celý život nie je len blog a nesedím od rána do večera každý deň za notebookom.
Ďalšie čo by som vám chcela povedať je, že príspevky nemusia byť vždy v nedeľu. Môžu byť hocikedy cez týždeň. Budem sa samozrejme snažiť, aby príspevky boli každý týždeň, ale nikdy nemôžem vedieť či to vyjde. Ak vás bude zaujímať, že kedy bude ďalší príspevok, stačí napísať na môj ask. (ktorý vám na konci článku pripíšem)
Chcem sa vám poďakovať za pochopenie a nakoniec povedať že sa máte načo tešiť lebo na zajtra mám pre vás pripravené menšie DIY :)) Zatiaľ BYEEE<3
Instagram: allbytereza
Ask.fm: allbytereza

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára