nedeľa 22. marca 2015

Spring Tutorial

Ahojte, dnes to bude môj prvý tutorial ,ktorý bude pestrejší čo sa týka farieb, kedže sa blíži jar. Dúfam, že sa vám bude príspevok páčiť a pome na to!

Ako prvé som si dala make-up a primer. Make-up je od Rimmel London Match Perfection odtieň 200 soft beige, o ktorom ste už na mojom blogu určite čítali. Primer mám z talianskej kozmetiky Kiko Milano.

Ako ďalšie som si zobrala ceruzku na oči ,ktorú mám od Avonu odtieň aqua shock a naniesla ju na štvrťku viečka. Na začiatku je jedno ako to vyzerá (či je čiara,linka rovná alebo krivá) lebo aj tak to potom musíte vyblendiť. Na vyblendenie si zoberte hocijaký univerzálny štetec.



Ďalej som použila štvorkovú paletku očných tieňov od Pupa Milano.
Prvý odtieň, ktorý som použila bol ten najvýraznejší fialový. Naniesla som ho tesne nad ceruzkou a potiahla až do záhybu oka. (Tu už treba hľadieť na vzhľad ceruzky. Takže ju treba očným tieňom upraviť a zarovnať, aby vynikla nad mihalnicami.)

Ako druhý tieň som siahla po jemnejšej strieborno-ružovej farbe. Naniesla som ju nad tmavo-fialovú a tým som viečko zakončila.
Na mihalnice som použila fialovú špirálu od Miss Sporty.

Na záver som na pery použila Baby Lips Electro odtieň Berry Bomb, ktorý je jemne fialový.



A tu sa môj spring tutorial končí :) Ak sa vám príspevok páčil, nezabudnite na plusko, alebo ak vás niečo zaujalo na čo sa chcete spýtať píšte do komentárov. BYEEE <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára