pondelok 24. augusta 2015

Summer essentials

Konečne som po dlhom čase doma a tak som sa rozhodla napísať nový post. Dnes to budú summer essentials. Každý z vás má určite veci bez ktorých si leto asi nevie predstaviť. Takže vám pár takýchto vecí ukážem. MY BOTTLE Pitný režim je cez leto veľmi dôležitý, hlavne v tom najväčšom 40 stupňovom pekle. (aj keď posledné dni je hladnejšie..) A mojím pomocníkom (hlavne na cestách) je my bottle, ktorú ste už určite niekde videli (či už na instagrame alebo na tumblr(btw kto ma ešte nesleduje na instagrame tak šup šup :D @allbytereza) Je to obyčajná plastová fľaša, ktorá má na sebe nápis My bottle a k nej je aj vrecúško s nápisom Dont touch this is my bottle. Bohužiaľ na fotke nemáte to vrecúško, nakoľko absolútne netuším kde ho mám. Takže sorry, snáď fľaša postačí :) Zoženiete ju na www.mybottleshop.sk BODY SPREJ Vždy keď je leto a idem sa kúpať či už k moru alebo do bazéna tak mi leze na nervy že si nemôžem dať parfém lebo by mi pravdepodobne vo vode urobil fľaky na tele. A preto som vďačná, že existujú body spreje. Tento je konkrétne od Avonu s vôňou marakuje a pivónie a voní fakt super! Zoženiete ho teda na www.avon.sk za super cenu :) EOS Kedže sa pery vysušujú aj lete niektorých ľudom, treba ich hydratovať nie len v zime ale aj teraz. A na to je ako stvorený Eos :) Tieto dva sú konkrétne s príchuťou sladkého mentolu a jahodového sorbetu. THE POINTLESS BOOK Aj nuda alebo nič nerobenie si zaslúži vyplniť čas zábavou. A nato tu mám The Pointless Book od zahraničného youtubera Alfieho Deyesa, ktorého zbožnujem. Určite ho checknite. Táto kniha je v podstate niečo ako wreck this journal, len možno trochu menej divoké. Ja ju mám v angličtine ale zoženiete ju aj v slovenčine. Majú ju skoro v každom kníkupectve. SUMMER PLAYLIST Ak ste milovníkom hudby, určite ani vy by ste sa nevedeli zaobísť bez summer playlistu. Pre mňa je to jedna z nevyhnutným vecí, ktoré patria k letu. To by bolo pre dnešok všetko. Dúfam že sa vám príspevok páčil aj spolu s novým dizajnom blogu, ktorý ste si určite všimli :) BYEEE<3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára