pondelok 31. augusta 2015

BACK TO SCHOOL DIY

Blíži sa nám koniec letných prázdnin a to znamená začiatok školského roka. Ja viem, asi sa to nepočúva dobre, ale je to tak. A posledné dni prázdnin väčšina z nás upratuje a robí si poriadok v písacích potrebách a zošitoch. A dnes som si pre vás pripravila BACK TO SCHOOL DIY :) 

Určite som neni jediná, ktorá si vždy povie ako si založí diár a bude si doňho pravidelne zapisovať pripomienky aby som ich nezabudla. Ale vždy keď s tým začnem, po týždni to prestanem dodržiavať a o pol roka nájdem ten diár niekde v šuflíku hodený. A aby som dôležité veci do školy nezabudla, vždy sa pozriem na svoj nástenkový diár. No a teraz vám ukážem ako si taký diár môžete vyrobiť aj vy :)  
Na diár potrebujete: dva veľké výkresy, špendlíky, nástenku, fixku, pero a post it papieriky. Vystrihnete si pásik široký asi 10 centrimetrov (viac určite nie) a napíšte si naň fixkou dni v týždni. A pripnite špendlíkmi na ľavú stranu výkresu na nástenke. Určite si všimnete že na poslednom obrázku dole nemám sobotu a nedelu. Nakoľko cez víkend nemám žiadne školské povinnosti (okrem domácich úloh) tak nijaké pripomienky si nemusím moc zapisovať. Potom začnite post it papieriky nalepovať na výkres a rozmiestnite si ich podľa dní. Následne napíšete na papieriky dátum po poradí.A váš nástenkový diár je hotový:) Druhým diy je zošit trendový ako časopis. Samozrejme je to totálne jednoduché. Budete potrebovať: zošit, časopis, fixku, nožnice, lepidlo a nijaký papierik na označenie školského predmetu. Otvoríte si titulnú stránku časopisu zozadu a obkreslíte ju podľa zošita. Vystrihnutú stránku nalepíte na zošit. Následne si zoberte nijaký papierik, na ktorý si napíšete školský predmet. A váš zošit je hotový. Posledným diy je donut zakladač na učebnice. Budete potrebovať: zakladač, lepidlo a nožnice. Vytlačíte si donuts a vystrihnete ich. Potom už ich len nalepíte na zakladač a váš donuts zakladač je hotový:) To by bolo pre dnešok všetko. Dúfam že sa vám článok páčil. Ak by ste chceli častejšie diy, napíšte mi do komentárov:))Ak by ste sa chystali vytvoriť jedno z týchto diy a zavesíte to na instagram, označte ma @allbytereza Rada si to pozriem:) BYEEE<3

2 komentáre: