piatok 21. augusta 2015

6 things that I take to the beach

Tento článok mi prišiel tematicky vhodný, keďže je leto a ja sa nachádzam práve na dovolenke. Takže vám dnes ukážem mojich 6 najnutnejších vecí, bez  ktorých sa nepohnem k vode.

SUNSCREAM
Často krát ľudia zabúdajú na opaľovací krém a potom to tak aj dopadne :D Preto na mojom zozname nutností nesmie chýbať. Tento je konkrétne od Biodermi.


SWIMWEAR
Ďalšou vecou sú samozrejme plavky, bez ktorých by nemalo zmysel ísť k vode :D Plavky sú z Victoria's secret Pink :)


SUNGLASSES
Slnečné okuliare tak isto nesmú chýbať ak sa teda nejdete kúpať podvečer, kedy už slnko zapadá. Okuliare sú z časopisu ELLE a musím povedať že sú super. Pred dvoma rokmi som kupovala ELLE v Španielsku na dovolenke a práve vtedy mali ako darček pribalené slnečné okuliare. A poviem vám, sú super a mám ich doteraz. Preto, keď som videla tohto ročné, vedela som, že sa oplatí kúpiť. A obal na okuliare je z H&M:)


BOOK
Ak ste typ ako ja, že vás nebaví ležať a opaľovať sa na slnku, kniha je dobré riešenie. Táto je
konkrétne od Johna Greena, Papierové mestá. Hlavne v týchto dňoch sa dosť ponáhľam ju dočítať, keďže už vyšiel film.


PHONE AND HEADPHONES
Ak máte radi hudbu namiesto čítania, riešením je mobil so sluchádkami. Btw ak by ste chceli aby som spravila playlist, napíšte mi do komentárov:) Ak by vás zaujímalo, odkiaľ je obal, tak z Ebayu.



BAG
No a nakoniec treba niečo, do čoho všetko nahádžete. Mojou obľúbenkyňou sa stala taška z Pimkie do ktorej sa mi vždy všetko zmestí a hodí sa ku väčšine vecí.


To by bolo pre dnešok všetko. Dúfam že sa vám príspevok páčil. Užívajte leto:) BYEEE<3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára