pondelok 9. mája 2016

How I relax

Konečne po viac ako mesiaci stresu a vyčerpania sa dostávam k blogu a som za to nesmierne rada. Stále som myslela na to, ako dlho som už nič nenapísala a hnevalo ma to ale fakt nebol čas. No už som prijatá na školu a pomaly ale isto ukončujem aj absolventskú prácu z výtvarnej, kde končím posledný ročník, tkaže ma čakajú ešte absolventské skúšky. Dúfam teda, že v júni už budem mať definitívne pokoj od školy.  No a teraz sa ale už vrhnem na danú tému článku. Kedže teraz stále myslím na relax, ktorý by sa mi zišiel, tak sa s vami oň podelím. Jednoducho vám ukážem ako rada relaxujem a dúfam že urobíte niečo podobné, pretože relax je pre telo jedna z veľmi dôležitých vecí:)

Prvou vecou je horúca vaňa, ktorá jednoznačne vždy zabere. Ja si do nej dávam vždy penu do kúpeľa. Tentokrát som výskúšala penu od DM značky Balea a musím povedať že je skvelá. Jedna je eukalyptusová a druhá je levanduľová. Eukalyptusová je vhodná hlavne na rannú vaňu alebo počas dňa kvôli účinkom eukalyptusu, ktorý vám má zabezpečiť štart do dňa a dodať telu energiu. Levanduľová je zas vhodná na večernú vaňu, kedže levanduľa vás pripraví perfektne na spánok. Ak máte teda problémy so zaspávaním, tak si tento kúpeľ určite dajte, poprípade vrecúško s vysušenou levanduľou si dajte pod vankúš.


Jedna z vecí, ktorá je podľa mňa úplný relax je jedlo:D Ak máte chuť na sladké, tak si ho jednoducho doprajte. Ja ku sladkému rada popíjam čaj a pozerám na youtube.



A tu sa dostávame k ďaľšej veci, a to je pozeranie videí na youtube. Niekedy si proste len tak lahnem do postele, zoberem si notebook a obehnem takmer všetkých youtuberov ktorých odoberám:D


Do relaxu sa dá zapojiť aj pohyb ako napríklad prechádzka na čerstvom vzduchu, ktorá vám vždy vyvetrá hlavu.




Alebo robte veci ktoré vás najviac bavia, no zároveň pri nich relaxujete. U mňa to bude asi fotenie, písanie a kreslenie.


Nakoniec to najjednoduchšie čo môžte urobiť, je si ľahnúť do postele a spať:))


To by bolo pre dnešok všetko. Dúfam že sa vám konečne nový (hurá) príspevok páčil:) BYEEE<3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára