utorok 29. marca 2016

MARCH OUTFITS 2016

Som rada že som sa konečne dostala k outfitom, kedže ich mám nafotené od polovice februára. Dúfam že ste mali pokojné sviatky rovnako ako ja:) Zajtra sa začína škola a ja mám talentovky na strednú školu, takže držte palce:)) Chcela by som sa ešte poďakovať kamarátke Andy, že mi robila fotografku lebo statív človeka nenahradí. Ak na niektorých fotkách na okraji je vidieť koniec plátna tak sa nemusíte obávať že neviem orezať fotku :D ale takto sa mi to viac páči.

FIRST




coat: Stradivarius
turtlenecksweater: Zara
jeans: Zara
shoes: Vans

SECOND




t-shirt: Zara
jeans: Zara
sveter absolútne netuším :D
shoes: Adidas

THIRD



jacket: H&M
croptop: Zara
jeans: H&M
shoes: Adidas

FOURTH



 -Andy-
jacket: Stradivarius
t-shirt: Stradivarius
jeans: Peek&Cloppenburg
shoes: Baťa

To by bolo pre dnešok všetko. Dúfam že sa vám outfity páčili, ak áno, určite nezabudnite na + :)) Užívajte zvyšok dňa. BYEEE<3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára