nedeľa 1. februára 2015

Lazy sunday routine


Ahojte, takže dnes to bude moja Lazy sunday routine ako ste si už všimli. Tento článok bude vlastne o tom ako ja väčšinou trávim svoju nedeľu. Dúfam, že sa vám bude príspevok páčiť. Viac už asi nemám čo dodať. Takže pome na to.

Aj vy určite, keď ráno vstanete, máte ten príjemný pocit, že sa vám uľavilo, nemusíte ísť do školy a že keby ste aj museli, kašlete na to lebo už je veľa hodín a radšej ostanete v posteli. Ja väčšinou vstávam cez víkend medzi deviatou a desiatou.


Keď ráno vstanem, jednou z prvých vecí čo spravím je, že si urobím čaj. Či už bazový alebo jahodový, je to jedno, no dnes som si spravila bazový.

Čaj si vychutnám v obývačke na gauči, kde samozrejme nesmie chýbať televízor.

Po vypití čaju začnem myslieť na jedlo, čo znamená že som hladná a  je čas na raňajky! Na raňajky mám zvyk jesť vždy niečo sladké. Kedže mama skoro vždy pečie cez víkend, tak mojimi víkendovými raňajkami je môj kamarát koláčik. A je moooc dobrý. Tento je konkrétne s ríbezľami, banánmi a mandľami.


A potom je čas dať sa dokopy. Myslím totiž, že nie som jediná čo keď ráno vstane vyzerá ako strašidlo :D


pyžamo: Tezenis


Na rade je make up, ktorý vám nebudem nijak opisovať,že čo a ako si dávam keďže sa nijak extra nelíčim cez víkend, maximálne tak keď idem von. Ale produkty vám opíšem.

krém na tvár: oil free moisturiser-Neutrogena
make up: BB cream BIG Easy-Benefit
korektor: Catrice
kompaktný púder: Dermacol
štetec na púder: oriflame
maskara: Gosh

Keď mám pocit, že mám  suchšie vlasy používam vyživujúci sprej od Avonu,  ktorý obsahuje výťažky žihľavy a lopúcha. Hydratuje vlasy a dodá im jemný lesk kedže je to sprej s olejom. Fakt odporúčam :)


Poobede väčšinou chodievam von. Ukážem vám outfit a pár fotiek z dnešného dňa :)


tričko: Bershka
nohavice: Tally Weijl
mikina: Pimkie


bunda: H&M
šál: New Yorker


boty: Baťa









Tak pre dnešok by to bolo všetko. Dúfam, že sa vám príspevok páčil :) Ak by ste chceli niečo konkrétne o čom by som mohla napísať článok alebo napísať či sa vám páčil tento článok, napíšte mi do komentára :) BYEEE <3

5 komentárov: