sobota 5. decembra 2015

November favorites

Konečne som sa opäť dostala k písaniu a teda konečne vám ukážem moje obľúbené veci za november. Začnem vecou ktorú hlavne v tomto počasí používa veľa ľudí a to je hydratačný krém na ruky od yves rocher. Je s vôňou černíc a poviem vám že voní ÚŽASNE. Vôbec nemá umelú vôňu ako u ovocných vôní býva. Má takú vodovejšiu konzistenciu, ale zároveň dobre hydratuje.


Ďalšou vecou, ktorá je v tomto počasí obľúbená je šál. Ja osobne mám najradšej tie kruhové lebo nemusíte ich pol hodinu obmotávať okolo krku ale len prevlečiete cez hlavu a hotovo. Tento je zo stradivariusu (z ktorého mám v poslednom čase úplne všetko). Je veľmi pohodlný, nekúše, nepúšťa chĺpky a má úžasnú farbu (asi moju najobľúbenejšiu).


Neviem ako vy ale ja si jeseň a zimu bez sviečok asi ani neviem predstaviť. Táto je s vôňou perníku a je z IKEI. Voní krásne a veľmi pripomína Vianoce:))


Kedže už sa nám blíži druhá adventná nedeľa a začínajú pomaličky Vianoce, začala som nosiť obľúbený sveter so zimným vzorom, ktorý je z H&M. 


A ako vždy pri favorites hovorím: najlepšie na záver. A teda tento článok ukončím teniskami Adidas Superstar. Tieto tenisky mi pripomínajú detstvo nakoľko som v nich vyrastala a niekoľko párov som vystriedala. A preto som rada že sa teda vrátili do módy, kedže sú veľmi pekné a pohodlné. A navyše mi 4 mesiace trvalo, kým som ich zohnala v mojom čísle (nebudem to tu vysvetlovať prečo, lebo je to zložité, ale nájdete to na mojom asku @allbytereza) takže o to viac som rada že ich mám:)) Kupovala som ich v A3.






To by bolo pre dnešok všetko a zároveň aj posledný jesenný článok v tomto roku:) Ak sa vám príspevok páčil, hoďte like a skúste mi napísať do komentárov, ktorý druh článku máte najradšej alebo ktorý by ste chceli ešte vidieť na mojom blogu. BYEEE<3


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára