streda 1. júla 2015

my last day in school

Končí sa škola a začínajú vždy očakávané letné prázdniny. Takže vám skúsim zhrnúť tento deň u mňa. Nebudem sem dávať fotky zo školy, lebo na školské lavice neni nikto zvedaví :D Bude to trocha z tej beauty stránky ;)


V posledný deň na vysvedčenie väčšina ľudí sa zvykne vyobliekať ako na svadbu. Nikdy som to nijak neuznávala, lebo mi to prišlo zbytočné. Vždy som si povedala: "Šak je to deň ako každý druhý". Ale tento krát som sa to rozhodla využiť ako príležitosť na oblečenie Dolly sukne. K nej som si obliekla obyčajné čierne tielko z H&M (ktoré je zbytočné fotiť) a riflovú bundu, tiež z H&M.


(Dúfam že vám postačí táto fotka sukne z April favorites, lebo je namáhavé ju fotiť zhora. Nechcite radšej vedieť ako som stála pri jej fotení :D)

Obula som si moje najnovšie topánky, ktoré sa k outfitu našťastie hodili, za čo som šťastná, kedže sú jediné elegantné v normálnom stave, nakoľko ja dokážem zdemolovať akékoľvek topánky. By the way sú zo stradivariusu.


Túto kabelku ste mohli vidieť už v júnových outfitoch (kto ešte nevidel predchádzajúci príspevok určite sa pozrite ;) Je z Bershky.


Samozrejme na make-upe som si dala viac záležať ako obvykle. Väčšinu vecí používam každý deň do školy len v tento deň som sa s tým viac vyhrala. Čiže: viac času = lepší make-up A mimo make-upu je tam spréj na vlasy, ktorý si iste všimnete. Recenziu naň máte v článku Lazy sunday routine.


lips: Rimmel London 1000 kisses odtieň 700 Nothing But Nude
eye shadow: Essence odtieň 22 blockbuster
high-lighter: Essence
make-up: Givenchy odtieň 5 mat honey
powder: Essence all about matt! - invisible colour
mascara: Maybelline Rocket volume express
hairspray: Avon naturals stay strong

Asi každý z nás nesie na konci roka učiteľom kvety a ani ja som neni výnimkou.


Keď som sa vrátila zo školy, lahla som si do záhrady a rozmýšľala, čo ma čaká cez prázdniny. Uvedomila som si, že budem doma možno dva týždne, takže sa tešte na travel články :) Deň sa samozrejme nezaobišiel ani bez jazdy na pennyboarde, čím som asi zakončila svoj pohyb dňa.


Veľa detí očakáva na vysvedčenie darčeky ako sú mobily, tablety a podobne. Často krát ich aj dostanú. Ale moji rodičia vždy považovali vysvečenie za samozrejmosť a moju povinnosť. Nikdy som za to nič veľkého nedostávala a ani som nechcela. Prišlo mi to divné ale pozvanie na obed ma vždy potešilo. Tento rok ma rodičia chceli prekvapiť a nakoľko vedia, že milujem yankee candle, tak mi jednu kúpili :) Je to vôňa vypranej bielizne.

Užite si prázdniny a leto. Ak by ste chceli nijaké konkrétne témy na články, určite mi napíšte do komentárov. BYEEE <3

PS: Toto leto sa tešte na zmenu dizajnu blogu. Konečne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára