streda 20. mája 2015

Fresh tips about food #2

Kedže konečne začína byť teplo, (aj keď teraz v priebehu štyroch hodín sa ochladilo o desať stupňov), začínam mať chuť na sviežejšie a zdravšie veci (aj keď teraz som mala pizzu :D). A tak som sa rozhodla, že vám napíšem druhú časť fresh tips about food. Budú to dva recepty, ku ktorým vám samozrejme napíšem aj postup. Neberte to tak, že som nejaký kuchár čo sa vyzná vo varení, ale berte to tak, že sa tu s vami delím o veci, ktoré mi chutia a spraviť si ich je jednoduché.

HOMEMADE OVOCNÉ NANUKY
Na nanuky potrebujete:
jahody
jogurt
džús
nádobky na nanuky


Najprv nakrájate jahody na malé kúsky.


Na prvý nanuk si zoberiete nádobky na nanuky a naplníte ich striedaním jahôd a jogurtu.






Pri druhom nanuku do nádobky dáte trocha jahôd a zalejete džúsom. (ja som použila pomarančový)






Už len vložíte do mrazničky a na druhý deň sú nanuky hotové.





OVSENÁ KAŠA S BANÁNMI A ČOKOLÁDOU
Na ovsenú kašu potrebujete:
ovsenú kašu
banány
čokoládu na varenie


Vysypete ovsenú kašu do misky a dáte zohriať vodu do kanvice.



Medzitým čo vám zovrie voda, nachystáte si čokoládu na vodný kúpeľ. Do nádobky som ja dala dve tabličky čokolády, ale kľudne vám postačí aj jedna. (kedže ja nemám tú nádobku určenú na vodný kúpeľ musela som použiť normálnu mištičku) Keď vám zovrie voda, nalejete ju do malého hrnca, vložíte doň nádobku s čokoládou a zavriete hrniec. Necháte ju tam minimálne 5 minút. Treba si to sledovať.



Medzitým čo sa vám bude zohrievať čokoláda, zvyškom vody ktorá vám ostala zalejete kašu, ktorú dve minúty budete miešať.



Keď sa vám zohreje  čokoláda, lyžicou ju dáte do stredu misky s kašou.
Nakoniec už len nakrájate banán, poukladáte ho okolo čokolády a kašu necháte odstáť tri minúty.



To by bolo všetko :) Ak sa vám príspevok páčil hoďte plusko, poprípade napíšte mi do komentárov. BYEEE<3

2 komentáre: