nedeľa 27. júla 2014

Maliarsky týždeň

Ahojtee,
dnes sa s vami podelím o zážitky z minulého týždňa. Ukážem vám jeden z mojich obrazov kedže som bola celý týždeň v (dalo by sa povedať) tábore ktorý sa odohrával v letnom ateliéri kamaráta mojich rodičov. Odmalička sa venujem oblasti výtvarného umenia takže aj v budúcnosti by som v tom chcela pokračovať. (Napr. na výtvarnej umeleckej strednej škole.) Ten náš kamarát má jeden ateliér v Senci, v ktorom trávi čas väčšinou cez zimu. Tam mám cez školský rok hodiny kreslenia a maľovania jeden krát do týždňa. Druhý ateliér má v Hrubej borši kde sme trávili celý týždeň. Ten sa dá využívať len cez leto lebo tam neni elektrina. Bolo tam úžastne kedže tam boli ešte aj stajne v ktorých boli kone na pólo. Bola to taká menšia farma. (Aj sliepky tam behali :DD) Ateliér bol veľký, takže sme sa zmestili všetci :)) Poukazujem vám pár fotiek a zároveň postupy pri maľbe môjho obrazu. Dúfam že sa vám budú fotky páčiť a píšte komenty ak vás niečo zaujíma na čo chcete opýtat´ alebo napíšte mi váš názor na tento príspevok budem rada :))
 
Áno bavilo nás robiť bordel :D

Obraz bol maľovaný profesionálnymi olejovými farbami ktoré boli z Viedne značky Boesner.

Najlepšia paleta je asi kus dreva hneď po vrchnákoch z vedier od farby :))

Na plátno so špachtlou som rozotrela modrú farbu. (Áno je to plátno ale neni natiahnuté na drevený rám.)

Následne som rozotrela svetlozelenú farbu ktorá chytila na tmavo kvôli modrej. Po pravej strane je už začiatok žltej farby ktorá pôjde tiež po celom plátne.

Umeleckú chvíľka :D

Kruhy som si predkreslila pomocou rôznych okrúhlych nádob, ktoré som zo spodu ponatierala farbou a otlačila na plátno. 

Kedže z olejových farieb sme nemali moc odtieňov, kombinovala som farby ako ma napadlo. 


Hotovooo. Kedže olejové farby schnú pomaly, môže to trvať aj týždeň kým obraz uschne.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára